Garantie & Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@glassterras.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

. Wij raden u aan om voordat u begint met het monteren/verwerken u eerst de producten controleert op defecten. In het geval u toch een defect constateert willen we u vragen hier foto’s van te nemen en deze op te sturen naar Glass Terras. Wij gaan dan snel aan de slag voor u en komen met een passende oplossing.

Wanneer u toch het product heeft gemonteerd of verwerkt kunt u gaan aanspraak meer maken op deze garantie. Wij kunnen het product dan niet meer omruilen waardoor we gaan verder oplossing meer kunnen bieden. 

Beschadigingen glasplaten melden binnen 24 uur

Wanneer u het defect pas constateert nadat de bezorger is vertrokken willen we u vragen zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. Het liefst meldt u dit binnen 24 uur in een email met hierbij de foto’s. Monteer deze producten niet. Zoals eerder geschreven kunnen we geen garantie bieden op gemonteerde producten.

Indien blijkt dat de bestelling bij de levering niet compleet of correct is zal er een servicepunt aangemaakt worden. Een servicepunt houdt in dat we streven binnen 14 dagen het ontbrekende te leveren. Aan een servicepunten kan de consument geen rechten ontlenen. Een servicepunten geeft de consument ook geen recht op schadevergoeding.